• (+372) 672 9180

Tööajal on võimalik riketest teavitada e-posti teel saku@sakumaja.ee või kodulehel allpool oleva vormi kaudu, kuid nende kanalite puhul ei ole operatiivsus garanteeritud.

Võtame vastu teateid AS Saku Maja teeninduspiirkonnas vee-, reovee-, soojus- ja elektrivõrkudes ning hallatavates majades esinevate rikete kohta.

AVARII – DISPETŠERTEENUS meie halduse ja hooldusmajadele

Ajavahemikul 17:00 – 08:00 toimib AS Saku Maja üldtelefoni number 6 729 180  kui avarii- dispetšerteenuse number. Telefonile vastab dispetšer, kes suunab Teie mure edasi valvetehnikule.

Tööajal 08:00 – 17:00 palume helistada probleemide (k.a. avariiliste) korral meie üldtelefonil 6 729 180.

Avarii-dispetšerteenus võimaldab peatada avariiolukorra põhjustanud teguri toime ning aitab vältida edasist materiaalset kahju. Toimub väljaõit avariipaika ja avarii lokaliseerimine.

AVARIIOLUKORRA LOKALISEERIMINE tähendab avariiolukorda põhjustava teguri kõrvaldamist või peatamist (nt vee- või küttesüsteemi sulgemine majas).

AVARIIOLUKORRA LIKVIDEERIMINE on olukorrale eelnenud seisundi taastamine. Avariide põhjuste likvideerimine ja normaalse olukorra taastamine käib tunnihinna või hinnakalkulatsioonide alusel. Töödele lisandub materjalide maksumus.

MIS ON AVARII?

Hoone (meie haldus- ja hoolduslepingutega kaetud korterelamu) või korteri

  •  veevarustuse
  • kanalisatsiooni
  • keskkütte ning soojavee
  • elektri varustussüsteemi

purunemine, püstaku ummistus, seadmete purunemine või muu tehnosüsteemi osa rike.

MIS EI OLE AVARII?

  • ukselukkude avamine
  • lift ei tööta
  • üldkasutatava koridori valgustus ei põle
  • korterisisese elektrivarustuse puudumine
  • korterisisene WC ummistus
  • korterisisene kraanikausi ummistus
  • veetoru või boileri tilkumine

    Rikke või avariii aadress

    Teate esitaja nimi

    Telefon

    E-post

    Valdkond

    Vesi-kanalElekterKaugküteMuu

    Rikke või avarii lühikirjeldus

    Lisainfo